Honda Civikc Type R
Honda Civic Type R je pořád brána za jedno z nejsportovnějších aut s předním pohonem. Současná generace s výkonem 200 koní sice váží zbytečně mnoho kilogramů, pořád ale jde o zábavné auto s atmosférickým motorem. Britský úpravce Mugen přichystal limitovanou sérii dvaceti upravených Type R s výkonem 240 koní.
Výkon atmosférického čtyřválcového motoru je vyšší o 40 koní (nyní 240 k), Type R dostal upravenou řídící jednotku, výfukový systém, jiné písty i sání. Motor má pro Hondu typicky vysokootáčkový motor – omezovač zasahuje při zhruba 8500 otáčkách. Točivý moment vrcholí při 5600 otáčkách a má hodnotu 212 Nm.
Změny se odehrály i na podvozku, který dostal sportovnější tlumiče a pro lepší požitek z jízdy nechybí ani samosvorný diferenciál. Kvůli vyšším výkonům posílil i brzdový systém.
Honda Civic Type R (Mugen): do výkonu Focusu RS mu sice pár desítek koní chybí, přesto jde o jedno z nejvýkonnějších silničních aut s předním pohonem.